pátek 11. března 2016

Kdo není v televizi jako by nebyl

Autor: Matěj Kubina

Reprezentujem! A jak. A na domácí půdě. A rovnou do televize.
Kdo nezaregistroval, může se podívat na záznam.

Jilemnická 50 na ČT 
(mezi 00:05:00 a 00:06:00 je to nejzajímavější ;))

Pro upřesnění:
Letošní ročník Jilemnické 50 měl být výjimečný tím, že by se poprvé jelo na "náhradní" trati na Roudnici. Výjimečný byl ovšem ještě víc, neboť se nakonec konal na "supernáhradní" trati na Mísečkách a to ještě ve zkrácené podobě.  To znamená, že z tratí 25 a 50km zbylo necelých 16 a 32km. V sobotu skate, v neděli klasika. Přihlásil jsem se na oba dny. V sobotu "pětadvácu", v neděli "pade". 
Fanda po dojetí zbytku kola zjistil, proč že mu to nejede...

Sobotní závod na 2x8km se mi podařilo vyhrát, ale to co vypadalo, jako vydařený plán bylo ve skutečnosti dílem mé vlastní taktické chyby. Start jsem přepálil abych se dolů z obávaného kopce ze střelnice nemusel tlačit s ostatními. Taky z toho kopce Fanda Kožnar zlámal obě lyže, což byla velká škoda a zmařený závod. Přepálil jsem to však dost a ujel zbytku a v prvním kopci po právu "vytuhl". Zbytek závodu už jsem jen čekal, kdy mě dojedou. Překvapivě však nedojeli a tak jsem si mohl užívat neobvyklé zvýšené mediální pozornosti.

Neděle se nesla v duchu naprostého promazání a tak mi nezbylo než jet soupaž stejně jako ti, kteří ani nemazali. Vydržel jsem 2 kola a pak jsem chodil stromečkem i po rovině. Výsledné 6. místo bylo ale taky celkem fajn.

Každopádně patří dík pořadatelům za, v rámci možností, skvěle připravené tratě. Trochu mě mrzí letošní nižší účast způsobená možná také termínovou kolizí s několika dalšími závody. Větší účast by si tenhle závod rozhodně zasloužil, zvlášť když zázemí závodu šlo tolik nahoru.
P,S,: Když mlha povolila, bylo se na co koukat...

Lehká polemika na závěr.
 Čepice nebo čelenka ke každému z přihlášených závodů jako dárek, výběr z šesti druhů jídel po závodě,  dvojí práce s připravováním náhradních tratí, to vše za čtvrtinové startovné při desetinové účasti oproti Jizerské 50, kde už vám ke startovnému nedají ani tu sušenku! Opravdu je Jizerka o tolik lepší? 

Žádné komentáře:

Okomentovat