čtvrtek 17. března 2016

K70. Úspěch nevídaný!


Autor: Karel Janata

Po nepříznivé zimě, špatném tréninku, spoustě povinností, nechuti a personální krizi jsme letos nepostavili tým na Krkonošskou 70. Co se v první chvíli zdálo jako tragédie se posléze ukázalo jako dobrej tah. Nakonec jsme do bojů o vavříny vyrazili v individuálních kategoriích. Matěj a Plechy si věřili a vydali se rovnou na 50 km trať. Já jsem zvolil potupnější variantu i s vědomím, že se vystavím posměšným poznámkám a zvolil jsem stejně jako Eliška „holčičí“ trať, tedy 25 km volným způsobem.

Den předem proběhla večerní návštěva Špindlu, nikoliv však kvůli doladění formy na Dolské, ale kvůli prezentaci, abychom ráno nemuseli být na místě 2 hodiny před startem, ale pouze našich standardních 30 minut. Vycházíme z dlouhodobých zkušeností, že předstartovní přípravu stihneme stejně pozdě ať už na ni máme půl dne, nebo pár minut.

Počasí přálo, podmínky byly výtečné, lyže připravené, nezbývalo než s chutí vyrazit. Matěj proletěl trať takovou rychlostí, že kdyby to šlo, všechny by předjel o kolo. Plechy bojoval jak se sebou, tak s legendami lyžařského sportu světového formátu. Já jsem si závod užíval do té doby, než se chlapi vedle mě začali dohadovat, jestli jedou v kategorii do 50, nebo 60 let. V tu chvíli jsem se zastyděl, začal zpytovat tréninkové svědomí a z výletního tempa přeřadil na závodní. Eliška to měla tak na háku, že si zvládla ještě odskočit na občerstvovačku mimo naši trasu a po pár sušenkách v klidu pokračovala dál.

Souhrn umístění závodníků týmu „sport nás baví, bavte se s námi“.
Matěj – 1. místo 50 km
Plechy – 3. místo 50 km
Karel – 2. místo 25 km
Eliška – 1. místo 25 km
Nezbývá jiná možnost, než se pochválit. Čtyři medaile ze čtyř možných je solidní výkon. Troufám si dokonce tvrdit, že jsme byli jediný tým se 100% medailovou úspěšností.

Odkaz na reportáž zde: http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani//10172093682-lyzovani/216471291253004-krkonosska-70-lawi/?kvalita=nizka

Kdo chce přeskočit nudné pasáže a rád by shlédl pouze ty zajímavé, doporučuji pustit až od 8:50.





Eliška na bedně

Žádné komentáře:

Okomentovat